focusonfitness

När man bara trivs.

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Antar att ingen av er kommer läsa detta inlägg precis efter skrivande stund då klockan är 00.07 just nu. Men jag hoppas att ni haft en bra dag på jobb/i skolan el hemma.
 
Imorse blev det kolisar till frulle faktiskt - skulle ha kund tidigt och då vill jag vara pigg o glad - sen hade jag inget annat frukostmaterial hemma heller ; )) Spelar inte så stor roll om man utesluter de "tunga" kolisarna resten av dagen.
 
Halvgrova rostade mackor med smör och kalkon. prottedrink och juice.
Usch det är svårt att låta bli juicen på morgonen - jag vill liksom inte det : ))
 
 
Ville mest logga in och avsluta dagen litegrann.
 
Ibland dyker det upp människor i ens liv som helt enkelt bara får en att trivas, man är ganska lika, förstår varandra och man kan vara sig själv till 110% i närheten av dessa människor - Känner ni igen det?
För någon kanske det är den stora kärleken, för någon annan en familjemedlem eller en god vän eller som för mig en supergo kollega - någon som är sig själv på samma vanliga nivå och det känns bara bra : ))
 
Tack söta du för att du är du ; ))))
 
Japp det var mest det jag ville förmedla efter en 12 timmar på jobb idag. 
 
Blev lunch inne hos George på SPARTAs lunchrestaurang idag - uteslöt kolisarna i stora drag men det blev självklart massa sallad, bönor o svamp.
 
 
 
Hittade riktigt bra mat på ICA Tuna Idag - det är utan tvekan den bästa ICA jag någonsin varit på - de har allt som en vanig ICA butik inte har : )
 
Kycklingspett Provencale, Blomkålssallad med mandel o solrosfrön i och lite oliver : )
MUMMA var det utan tvekan - I LIKE!
40 kr för en middag är väl helt okey tycker jag : ) för att spara lite tid ibland.
 
 
Lite Cashew nötter och 2 White Tigers (energidrycker) räddade kvällen : )
Vägde mig nu ikväll utan resultat (morgonvikt sist jue) så inget mer vägande - vi kör invägning på Måndagar - det får räcka - hehe.
 
Vilodag från gymmet idag - Men imorgon är det dags för RYGG & BICEPS igen - CHINS is coming up.
Efter Formcheck på PT klient <3
 
PÖSS!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: