focusonfitness

D - Dag 50 & 51: PW i Bokskogen - Myyyyys <3

Kategori:

God förmiddag allihopa!
 
Har ni en bra dag? På jobb? På gymmet? Hemma? På soffan? ; ) Hoppas jag : )
Igår blev det inget bloggande - ni vet Onsdagarna är alltid lika fullproppade med planering i kalendern. PT kunder innan jobb och sedan jobb 13.45 - 22.15.
 
Men det var en bra dag igår - vi tog lite form bilder efter stängning - de blev inte super så jag vet inte om jag kommer lägga upp någon av dem - ska ta nya på Onsdag igen så kan hända att ni får vänta tills dess  : )
 
Idag startade jag min lediga Förmiddag med en riktigt uppfriskande mysig PW i Malmö´s Bokskogen <3 Tvingade med min bättre hälft så att han oxå fick svettas litegrann.
Det är så himla fint där på hösten - ge det 2-3 v till så kommer alla världens färger pryda träden - Mys - nu var de fortfarande goa o gröna.
 
 
 
 
En färgglad art prydde ett av träden i början av slingan - Härligt med färgerna mot den gråa stammen.
7 km blev det på 75 min : )
 
 
 
Självklart inleder jag Hösten med min Goa MMSports tröja - stolt sponsrad av de BÄSTA 
<3
 
 
 
Nu ska jag bege mig iväg till jobb - Actic Vibban idag 14 - 21.
Men...först ska jag iväg och hämta ut ett paket - spännande. Har beställt en bok om Idrottsskador och deras Rehab som jag fick rekomenderat av en sjukgymnast. Tänkte vidga mina vyer inför kommande PT kunder : )
 
Och...så har jag beställt en KARDIO-Bok, haha inte en bok om kardio utan en bok som jag tänkt roa mig med under mina kommande kardiopass på motionscykeln:
"Afrika - Framtidens kontinent"
 
Måste dra - CIAO.
Kör nu så det ryker på gymmet idag, inget mesande med vikterna!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: