focusonfitness

D - Dag 32 & 33: Helgen med nära och kära och grymma styrkepass.

Kategori:

Det känns ganska skönt att vara hemma igen efter semestern och få komma tillbaka till diet och träningsrutinerna : ) Men det går lite segt känner jag ; )
Har sett helgen som slutet på min semester och slutet på fukset med maten. Träningen har gått superbra - sitter just nu med träningsvärk som inte är utav denna värld : )
 
<3
 
Ska strax iväg till gymmet men det blir minsann konditionsträning och stretching för mig idag ; )
Kan inte pressa kroppen med ett tungt Bröst & Triceps pass som jag tänkt - det skulle bara vara idioti. Värmer upp den en stund och sträcker ut den istället - så det är alltså jag kardiomaskinerna och stretchmattan idag.
 
För övrigt så har jag haft en superbra helg med nära och kära.
Igår var jag, syrran och hennes lilla Theo hemma hos Världens bästa kompis Sabbis med vovvar, Annika var oxå med och Tias kom på et hörn : ) Efter en go kaffe o masa skitsnack både där inne och inne hos goaste familjen Freeman rullade vi vidare mot Bjärred för en mini Kräftskiva hos nästa "Extra" mamma <3
 
Supermysig kväll med in bättre hälft, syrran, systerson och "morsan".
 
Det är sådant här jag menar att man inte får gå miste om - okey att jobba mycket och trivas med sitt jobb men det finns ingen som trivs i längden om jobbet helt plötsligt blir det enda som existerar - sååååååå jag uppskattar till tusen dessa små tillfällen som man lever så länge på efteråt : )
 
Man lever 1 gång och det är BARA du själv som ser till att det livet blir till vad du vill ha det.
Så vänta inte, tänk inte att "ja men det är bara tillfälligt" - OM det ät det ENDA tillfället du har då???
 
<3 Ta hand om era nära och kära och börja veckan med ett Jäkla GO på gymmet.
CIAO.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: