focusonfitness

D - Dag 76: Dietmat på Pizzeria Olympia.

Kategori:

Vilka underbara grannar vi har på Olympen - Pizzeria Olympia underlättar mina dagar jag dras med denna tröga diethjärna.
 
Specialbeställd Kycklingsallad.
100g kyckling
Lite paprika, majs, Isbergssallad (tyvärr hade de bara isbergssallad) & lök.
 
30kr : )
(Tur vi har specialdeal med dem) Helt underbart dagar då man beräknat antalet matlådor fel eller helt enkelt stannar längre på jobbet för att träna eller jobba : ) Funkar ju så länge jag får lov att äta något som är saltat ; )
 
 
Blev t.o.m sallad över till ett av mina mål imorgon - wiiieeeee.
 
TACK Olympia Ni är BÄST!
 
Lite dagsform - just hemkommen från ett Tuffare orkeslöst Benpass på Olympen.
 
 
Nu ska jag tvinga T till lite Tisdagsnöje - Dax att ta alla måtten igen : )
Har inte gjort det sedan början av dieten - KUL att se skillnaden - får väl leverera resultaten här på bloggen sen.
 
CIAO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: