focusonfitness

D - Dag 95,96 & 97: Its about "To Do"

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Kände att det var dags att undvara 10 min innan det är dags att tvätta bort överflödig mascara från ansiktet och bege sig till jobb : ) Idag händer det en del - En bra dag idag : )
Men har ju inte bloggat alls de senaste dagarna - det har varit mycket jobb som vanligt och PT kunder och egen träning efter jobb - plus att jag tryckt in några Poserings tillfällen i det hela oxå - ALL IN!
 
Det händer MYCKET med kroppen nu dag för dag känns det som - man kan se enorm skillnad på Axlarna tycker jag - coolt att de börjar synas mer i sidoposeringarna. Även det lilla jag hunnit stretcha med vriden överkropp verkar ha gett sitt till rotationsmöjligheterna i den "posen" - COOLT!
 
Tog lite coola bilder på gymmet här om kvällen tillsammans med min peppande kollega Filip - KUL att showa lite och faktiskt få svart på vitt att det hänt en heeeeeel del sedan man började - bestämde mig för att tävla i BodyFitness för MÅNGA år sedan - tror jag var 16 år - men då visse jag självklart inte när denna dröm skulle erövra min vardag - men NU var det dags, som PT och gyminstruktör betämde jag mig för att börja köra mot målet förra December - sedan dess - JA - har det varit Blod, Svett & Tårara men fy fan vad kul att ha kommit så här långt i alla fall : )
 
 
 
 
Önskar er med detta korta inlägg en härlig Fredag - lägger upp lite fler bilder från Poseringsträningen ikväll om jag hinner blogga efter min mysiga filmkväll med Bästis <3
 
Måste kila nu - har PT kunder som väntar på att få svettas lite tillsammans med mig : )
 

Kommentarer

  • Maja säger:

    Kör så det ryker coach - Du är grym!!!

    Svar: Tack så mycket fina du : ) Det är du oxå!!!!
    Josefine Sidnor

    2012-11-10 | 12:07:04

Kommentera inlägget här: