focusonfitness

D - Dag 92: Nästan tävlingsfrisyr, Go massage & Posering med bästa J.

Kategori:

Började dagen med en riktigt BLÖT morgon PW : /
 
 
Skam den som ger sig.
 
In i duschen och raka vägen till Frissan : ) Det var ett tag sedan men nu var det dags att klippa till den eventuella  tävlingsfrisyren och efterlikna en "sidecut" för att kunna se om jag skulle passa i detta. Kommer vara mindre hår bak väl på tävlingen och det som hänger ner kommer hänganer mer i en spets liksom och vara mer taggigt ; )
 
Hos favoritfrissan - fina Mia på HÅRSTUDION inne i Malmö på Bergsgatan <3
 
 
 
 
 
 
Vad tycker ni? Sidecut eller inte? : )
 
Senare var det dags att plågas en stund på massagebänken hos Lunds bästa:
RYGGCENTRUM.
 
 
När det gäller stertching inför tävlingen så gäller det nu att jag lägger focus på vader, höftböjare (för att kunna gå så obrytt i skorna som möjligt) och på gluteus, bröst och rotation i överkropp (för att kunna rotera tillräckligt i sidoposeringen : ) Japp det är bara till att köra på.
Vi töjde Höftböjare idag - AJ AJ AJ - triggerpunkt höftböjare - AJ AJ AJ : (
 
Tack Zcolt för en mycket uppskattad behandling - du är grym.
 
 
Heeeeeeela eftermiddagen spenderade jag tillsammans med bästaste coachen Jess <3
Träffades för en mysig fika med tillhörande tävlingssnack och checklista - vem fixar vad och kollade av så vi inte glömt något : ) Trivs så bra i denna goa tjejs sällskap : )
 
Efter det blev det en sväng om hem till henne för lite poseringsträning och fotografering i de olika poserna. Bästaste poseringstipsen kommer jag ha med mig på scen i alla fall och tydligen en högljudd Jess i publiken - så det kommer nog bli grymt. Fick låna hennes gamla tävlingsbikinis överdel att posera i, knöt ihop den med min aningen stora underdel ; ) Haha såg ut som jag hade världens längsta rumpa men detta blev nog dagens bästa bild:
 
 
 
Längtar tills jag har min egna tävlingsbikini att posera i <3
Spännande det börjar bli.
 
4 v KVAR ; )
 
Tack Jess för en toppen dag - du är såååå uppskattad ska du veta - vad hade jag gjort utan henne liksom : ) Haha!
STOR KRAM till er alla.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jess säger:

    Tack själv <3... Nu finns det bara en väg=) och det roliga kvar!!! Grym är du!!!

    Svar: <3
    Josefine Sidnor

    2012-11-04 | 21:28:01
    Bloggadress: http://www.motivationforhalsa.se
  • Elin Rosén säger:

    Diggar dina militärbyxor, vart kan man hitta såna?:)

    Kram Elin

    Svar: Haha Tack Elin : ) Jag köpte faktiskt dem på Fitnessfestivalen Luciapokalen i Gtb förra året. Det är märket "Freddy" - googla och se om du kan hitta ; ) Hoppas allt är bra med dig annars. Hur går träningen? Kram
    Josefine Sidnor

    2012-11-05 | 10:16:13
    Bloggadress: http://ElinRosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: