focusonfitness

D - Dag 91: Psykbryt och Frossar Surdegsbaguetter.

Kategori:

Ja precis vad rubriken beskriver : ( Så har min dag sett ut.
Kändes som om den skulle börja bra med inte alls mycket jobb idag och inplanerad träning och PW:s under dagen men sedan vände det tvärt och allting blev upp och ner. 
Började med att jag inte hann med min första PW, efter det började jag diskutera kost och diet med en go kollega och blev mer och mer frustrerad över hur jag äter och att det känns helt fel - försökte mig på ett Benpass, fick ont i knäet, gav upp efter 2 öbningar och begav mig ner i GT salen för lite posering - gillade inte alls vad jag såg i spegeln och undrade varför jag gör detta : / - PSYKBRYT lite senare när en annan go kollega frågar:
"Hur är det med dig Jusse?"
 
Kunde inte hålla inne med det längre då att det var skit rent ut sagt - allting känns asjobbigt just nu.
 
 
Efter att ha bestämt mig efter gårdagen att börja äta en liten skiva vitt bröd istället för riskakan som snabb kolhydratkälla innan träningspasset så stannade jag till på Surdegsbageriet i Dalby - De har världens godaste bröd. Köpte en limpa som kandidat för ändamålet - plussade på 1 kanelsnäcka som jag krängde i bilen i frustration och väl hemma tryckte jag ner 2 baguetter med både smör och marmelad - AHHHHH så gott men FAN vad onödigt alltså.
 
 
Väl i Vibban blev det ett mini Benpass och Intervaller på det. Efteråt körde jag ett pass med en av mina PT kunder innan det var dags att pysa hemmåt. Första torsdagen som jag inte jobbar kväll där på 2 år -
SKUM KÄNSLA.
Hemma packade jag bara upp - begav mig ner till Hälsopunkten och körde dagens PW på löpbandet så fort benen bar mig - 1 tim och endast 285 kcal brända - vadå långsökt : /
 
Efter en varm dusch och ett mycket peppande och lugnande telefonsamtal med finaste Jess så känns allting mycket bättre - Du är bara för fin - så himla grym på att motivera och få ner en på jorden igen - så himla glad att våra vägar möttes : )
Någon som behöver en grym Coach inför tävling eller annat - LIVET tex : ) så kan jag varmt rekomendera henne!
Hitta henne på Facebook, hennes företag: "Motivation för Hälsa" <3
 
Nu när jag ändå blivit så pass sentimental i mitt inlägg så vill jag även passa på att tacka mina goa kollegor som finns där för en när man behöver dem och peppar en när det behövs - kanske inte verkar speciellt mottaglig för peppet men det sätter sig någonstans där inne och när det väl gäller plockar jag fram det : )
Ni är grymma allihopa på det ni gör!!!
 
 
Ännu en gång så hada jag tänkt berätta lite mer exakt vad jag äter under dagen men IGEN springer tiden ifrån mig och det är dags att nanna kudden om denna PT ska orka vakna i tid imorgon och kunna prestera både jobb, träning och livet ; )
 
INSPIRATION <3
 
Linda Fodors fysik har ALLTID varit drömmen ; )
 
 
Det ni ; )
 
 
 

Kommentarer

  • Jessica Barrnäs säger:

    Tack själv finaste du <3.. "What you give- is what you get" Du har gått den tuffa vägen denna gången och ändå fixar du det!!!
    Kram till dig min fina vän <3

    Svar: <3
    Josefine Sidnor

    2012-11-02 | 23:21:41
    Bloggadress: http://www.motivationforhalsa.se
  • Jonna säger:

    Du är inte långt ifrån :-)

    Svar: Nä jag vet gumman : ) KUL ska det bli att se slutresultatet : ) Tack för pepp : )
    Josefine Sidnor

    2012-11-04 | 10:37:12

Kommentera inlägget här: