focusonfitness

D - Dag 110: Morgonmys <3

Kategori:

 
Japp det blev ingen morgonpromenad idag : ( Lite kasst samvete över detta men känner att jag måste få sova oxå och just nu känns det som om det är Morgonpromenaderna som slår ut mina dagar : (
 
Onsdag idag och denna dagen är ALLTID mega lång för mig - börjar alltid runt 08.30 med PT kunder och idag har vi möte 13.00 och efter det jobbar jag i gymmet till 22.15 - HALLÅ lite PEACE tack ;)
Ska ju hinna med ett Ryggpass och Intervaller någonstans oxå och efter jag slutat är det Poseringsträning o GT salen - SÅ kände att min dag var lång nog och välbehövlig sömn ett måste.
 
Här har ni min dagliga morgon pillerdos ;)
 
 
Omega 3 (nu * 5t), Magensium, ALA & Vitamin (kör andra bättre vitaminer nu oxå)
 
 
En kopp kaffe nu sedan iväg till Actic i Skrylle för att köra slut på 2 av mina kunder innan det blir Lund nästa.
 
Önskar er en superbra dag (lill-lördag, tänk på det : )
 
KRAAAAAAAAAM.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: