focusonfitness

Skafferi laddning.

Kategori: Allmänt

Hellooooooj allihopa : )




Igår blev det ett minipass på gymmet BRÖST O TRICEPS. Har varit väldigt stel i min nacke sedan sista Rygg o Bicepspasset och det vill liksom inte släppa : ( Har problem med nacken sen innan på det viset att jag tydligen är för stark i framsidan och dålig på att stretcha ut Bröstmusklerna ordentligt.
Har haft rejäla nackspärrs situationer som man inte önskat sin värsta ovän.

Som tur är har man Malmös grymmaste kiropraktor som alltid lyckas låsa upp ev låsningar : )

Christian Pierche på Bergsgatan 20 MALMÖ.
Jag hoppas dock att jag slipper ge honom en pling denna gången.
 Igår strålade smärtan ut i höger arm hela vägen ner till armbågen

  - INTE ok -

Inte ens PIZZAN var njutbar efter Storhandlingen inne i Ystad på kvällen : / Det säger väl nåt! Trots stretchingen var det nog ingen bra idé att träna igår!
AJA!

Idag blir det vila i alla fall.
YES - det var dags för månadens MEGA shopping på Willys i Ystad idag : )


Billigt blev det inte men GUD så mycket mat och detta lever man länge på : )
Lax, Torskfilé, Fläskfilé, Kycklingfilé, Grönsaker, Nötter av alla slag - rostade, saltade etc.
Några nykomlingar i mitt skafferi:

KOKOSOLJA


PUMPERNICKELBRÖD


PUMPERNICKEL - PARTYROUNDS : ) Haha man kan göra mycket kul - lite plock tex.
Eller som mellis med keso o en paprika bit på på jobbet.


Sen blev det så klart en hel del självklarheter oxå. Kesella, Keso, Juice (bla guava - MUMS), Ägg och Nötter.




Till middag fick det bli pizza. Det förtjänade vi nog ; )
Efter över 1 timme på Willys halvt invalid.
En mysig stund på Pizzeria Regemente Ystad. En halv kycklingpizza med banan och bacon för min del - YUMIE!
Väl hemma såg jag till och letade fram mitt COCOA-BUTTER som jag köpte när jag bodde i Kenya - Tias hade lovat en massage minsann : )

GUD så välbehövd den var. Hade faktiskt mindre ont imorse när jag vaknade - Du e bäst T!


En kopp kaffe med lite mjölk nu och några Paranötter! Sen bär det av ut till Veberöd med gamla skruttbilen.
Ett fullspäckat arbetspass på ACTIC Veberöd ikväll!

Ha det gott allihopa och ha en fruktansvärt träningsfylld dag/kväll!!!

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Kokosoljan ser intressant ut, när du testat, berätta hur den är.

    2012-01-26 | 20:48:30

Kommentera inlägget här: