focusonfitness

En dag för mig, jag och mig själv - Njutbart!

Kategori: Allmänt

Självklart sov man ganska länge idag - Gud så skönt det var.
När man äntligen hade pallrat sig ur sängen så blev det en portion gröt till frukost (ett av mina delmäl är att börja gilla havregrynsgröt - tycker att det är såååå vidrigt). Men portionen gick ner med 1 msk Hallonsylt och 1 dl Standardmjölk ; )

Vitaminerna och Omega 3n slank ner lika välbehövda som vanligt.

Mjukiskläder på och en kopp kaffe på det sen tog Jusse på sig de skitigaste Nikeskorna hon har och begav sig ut på en riktig långpromenad.



Det ser inte alltid speciellt lockande ut att ta sig ut denna årstiden men försök at ligga steget före i tanken - Hur tillfredställande det faktiskt är när man väl är ute och kör järnet längs byns gator med den allra bästa musiken i öronen och sist men inte minst - Hur bra man mår när man kommer innanför dörren igen : )






Men det kan oxå se ut så här - detaljer som e mys...




Och titta vad jag hittade - en stackars liten Prästkrage som vägrat ge upp...
Häftigt!




Det blev en 95min lång och välbehövd promenad.

Eftersom kreativiteten flödar just nu så blev det lite muffinsbak när man kom hem. Middagen prioriterades självklart men en liten muffins står här på diskbänken och väntar på att få avnjutas av mig tillsammans med en god kopp kaffe ; )

Proteinmuffins med Morot och Mandel!
(eget recept)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: