focusonfitness

Push ups ; )

Kategori: Allmänt

Hallojsan alla träningsglada!!!
.
Dagens frukost bestod av ett muslibar och en kaffe i bilen på väg till jobb (väääldigt tidig morgon) och lite senare blev det lätt kvarg med hallon och blåbär - YUMMIE!
.
.
Ingen SUPER frukost, jag vet, det blev ett hemmagjort energibar vid lite i tio. Försöker fortfarande "knäcka nöten" om en perfekt frukost - ur tränings synpunkt och praktiska möjligheter dessa astidiga mornar!
.
.
Träningsvärk i Biceps idag - javisst : ) Känns riktigt bra faktiskt.
Vad som INTE är lika kul är att jag fortfarande får extremt ont i huvudet under mina träningspass - redan under första tunga setet, igår redan efter 4e "chinen" och idag efter uppvärmning på CTn och Push-upsen...
.
...om det är någon som haft problem med något liknande så får ni gärna skriva några rader - mycket frustrerande att man inte kan ta i allt vad man har.
.
.
Laddning inför Bröst o Triceps passet i bilen på väg från jobb till Vibban.
BCAA och Världens största MOROT!
.
.
Inte den bästa men bättre än att köra på ingenting. Tänkte mest testa och se om det blev någon skillnad. Brukar ha problem med att alla energi försvinner ur mig halvvägs in i passet.
Liiite svårt att avgöra idag dock...om det var energilöshet el huvudvärk som drog ner min prestationsförmåga en smula ; )
.
.
I alla fall så fick jag för mig idag att testa hur många Push-ups jag kunde göra : ) Det var ett antal år sedan man över huvudtaget gjorde en sådan jue.....
.
.
32st :) YEAH!
.
.
.
Blev nöjd med resultaten men ännu en gång så hade jag orkat ett par till om inte en migränliknande huvudvärk tagit över mitt medvetande : /
.
Ha en trevlig kväll och morgondag!
För min del blir det Benträning på Fitness Force och förhoppningsvis lite peptalk med O : )
ADIOS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: