focusonfitness

Long time no see : )

Kategori: Allmänt

Ja det var några dagar sedan jag skrev något här på bloggen nu : )
!
Största orsaken till detta och kanske den enda är att jag inte ansett att jag haft något superintressant att blogga om, haha!
!
!
Träningen har flutit på bra - sjukt bra Axelpass i torsdags - när jag stängde gymmet samma dag vid 21 så var jag lite småsugen på att köra mitt Rygg o Biceps pass då oxå eftersom Axelpasset gick så bra...men nån måtta får det kanske ändå vara ; )
!
!
Månaden e tight så i Onsdags kväll blev det STOR-kok hemma hos världens BÄSTA bonusmamma!
Det blev Indien inspirerat och folk utanför trodde säkert för en sekund att de strosade rundor på Mumbais smågator : )
!
Yogisk mungbönsröra med nötfärsbiffar.
Kyckling i jordnötssås med ris.
!
!
!
!
!
!
Det blev mat till 4 pers och 24 st matlådor i lagom storlek : )
MUMS!

Kommentarer

  • Laura säger:

    Kan du inte skriva receptet på kyckling i jordnötssås? :)

    2012-02-14 | 11:28:14
  • Jusse säger:

    Jo visst det kan jag absolut göra Laura!! Kommer inom kort : )

    2012-02-17 | 00:40:02

Kommentera inlägget här: