focusonfitness

D - Dag 124: Sista vattendagen och Sockerköp ; )

Kategori:

Hejsan allihopa!!!
 
Imorse vägde jag 54,4kg och så här såg morgonbilden ut : )
 
 
Tog ett tag att köra hemmåt efter jobb idag : / 
VINTERVÄRLD <3
 
 
Från och med nu är man ledig resten av veckan - SKÖNT.
Känner verkligen att den sista veckan innan tävling så kan man inte tänka på något annat än tävling och allt vad det innebär med förberedelser mm : ) Och man har ju knappt hunnit smälta Decembercupen ännu - så den går man oxå runt och tänker på - som på moln såklart ; )
 
Efter jobb idag blev det lite häng med goa arbetskollegor som satt och krängde en hel ALADDIN kartong mitt framför näsan på mig : / Grrrrr - ni ska allt få igen en vacker dag.
Det blev ingen poseringsträning efter jobb - hela gymmet är ASkallt och salarna är inte mycket bättre - frös med kläder på - så tänkte klacka runt en stund i de svarta pumpsen här hemma senare och träna på mina sidoposeringar - innan det blir det ett Pump-pass i gymmet med Tias här på Hälsopunkten : )
 
MAAAAAAAAT <3
 
 
Just nu i skrivande stund håller jag på med mina alla Fyllnings-matlådor tills imorgon och Fredag fm : )
Mumma med Ris, banan & kyckling - gillade den dagen förra veckan - Kolisar here i come again.
Kommer käka en låda varannan timme som sist, dricka 0,5 lit vatten/mål och fortsätta med de vätskedrivande tabletterna och massa Omega 3.
 
 
Innan jag parkerade bilen hemma svängde jag inom byn för att handla - och inte vad som helst
MITT GOTTIS som jag ska få snda på Lördag kväll och Söndag hela dagen <3
Detta är vad jag kommer prioritera i gottis väg efter en 4 månaders diet.
 
 
Etrellas nya FINE CHEESE CHIPS med smak av lagrad prästost
Marabou Premium Chocolate mousse
Walkers SHORTBREAD
Daim
Jordnötskakor med Choklad
 
(Kommer nog dock använda Marabou Helnör schokladet under uppladdningen bakom scenen ; ) tillsammans med chipsen sedan förra gången - salt verkar funka på mig så i alla fall till finalen, vi får se, annars kommer laddningen precis innan bestå av det klassiska Riskakor med Nutella)
 
MUMMA!!!
Gud jag ve inte hur många fikor och julbak som jag antingen redan bokat in eller håller på att boka in - nu kommer Julen mina vänner och det är dax att unna sig en massa gott och njuta av tid med nära och kära.
 
Kämpar med mitt vatten idag - det går segt men snart så är 2 hela 1,5 liters vattenflaskor nere i systemet i alla fall : ) Asar med mig en till träningen senare oxå så blir det skitbra.
 
Imorgon har jag en HÄRLIG dag som väntar - ledig hela dagen så jag tänkte bara slappa på förmiddagen som det är meningen att man ska göra men sen på em har jag tid för Smink-kurs inne på MAKE UP STORE i Lund - måste ju sminka mig själv uppe i Göteborg - MY GOD hur ska det gå ; ) Fixa håret kommer jag oxå göra själv - utmaning bara det. Så tänkte be dem lära mig hur de gjorde sist med sminket och även köpa på mig lite BRA produkter som jag kan använda vid tävling.
 
 
Efter detta har jag tid hos massören där vi kommer fokusera på Töjen på Vaderna, Tibia, Bröstmusklerna och Höftböjarn - I GUESS : /
Ingen massage bara Töj och lite punkter - hellre ett par vader som jag kan stå på i skorna utan att det ska kännas som om hälsenan ska gå av.
Då jag har Världens bästa massör just nu som var med på tävlingen och töjde mig innan och stöttade ig från publiken så har han även en del bilder från tävlingsdagen vi ska kolla på : ) Lärorikt!!!
 
NÄ nu ska jag vara lite social här hemma - ta en kopp varmt kaffe - byta om och sedan bär det av till gymmet för allra sista träningspasset på diet på LÄNGE : ) <3
 
KRAM PÅ ER ALLIHOPA!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: