focusonfitness

D - Dag 8: Omjustering av diet.

Kategori: Allmänt

Kom just på när jag la mig i sängen att jag glömt bort att blogga...det går ju inte för sig.
Vill ju helst inte bryta mitt dagliga uppdaterande ; ).

Tur att man kan göra snabb inlägg via mobilen.
Tråkigt bara att man inte kan lägga upp några bilder.

Har inte hänt allt för mycket idag - varit hemma från jobb idag med. Hostan har blivit lite bättre så imorgon kör vi på med torsdags passet i Veberöd 07 - 21. ; ).

Gjorde en liten diet justering idag när vi var iväg och handlade : ) vem f*n sa att man MÅSTE äta GRÖT på dieten. Det är ju kolisarna man är ute efter och de finns ju i bröd oxå.
Nu ska jag testa med Frökusar och se om det håller i sig och går på rätt håll : ).

Hoppas ni har haft en bra dag allihopa. Nu är det natti natti innan nattproteinet har försvunnit ner i tarmen o magen börjar kurra igen ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: