focusonfitness

D - Dag 20: En dålig dag - dieten tar ut sin rätt.

Kategori:

Idag har jag verkligen kännt av dieten.
Har varit sugen på något hela dagen, trött/sömnig och har inte alls kännt för att träna - har inte kännt att jag haft någon energi. Trots att jag käkade lite mer än vad jag borde till middag för att senare åka iväg till gymmet och köra ett planerat Ryggpass så blev det inte så.
 
Sov längre än vad jag skulle imorse och dagen spenderade vi vid Vombsjön tillsammans med syrran, lilla T och Anniken - MYS! Vaaaaaaarmt har det minsann varit och ÄR fortfarande - detta mår musklerna bra av minsann och leder lika så ; )
 
Hittade en smart liten vindruvsburk på ICA idag : ) 110g Röda druvor 75 kcal.
Lyxade till mitt kesella-mellis idag.
 
 
Lite för sött då jag även hade i lite Whey 100 vanilj vassle i kesellan - nästa gång skippar jag pulvret om druvorna ska i - sockerchock ; )
 
 
 
Eftersom jag bestämde mig för att klämma in Ryggträningen imorgon på Axelpasset så fick jag i alla fall ta mig ut i byn på en kvälls-PW, blev MYS på kläderna idag ; )
Lite fuktigare, svettigare, klibbigare och tröttare än vanligt - men kan inte dra mig från att säga att jag känner mig ganska hemma i den tropiska värmen ; ) Drömde mig bort en stund med Leona Lewis i lurarna <3
 
 
Mivi Total i glaset och Nattprotte efter det : )
Imorgon bär det av ut på Österlen på nya äventyr.
 
CIAO <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: