focusonfitness

Skogsbärs-smoothie och en vilodag.

Kategori: Allmänt

God kväll alla godingar ; )

Hoppas att ni har haft en bra dag för det har jag. Efter 2 dagar mer lik ett LIK än en levande människa så kände jag idag att jag var ganska utvilad. Sovit mer än 4 tim i ala fall : )

Igårkväll bestämde jag mig för att dissa gröten nu imorse och mixade ihop en liten energiboostande Skogsbärs-SMOOTHIE!
Mmmmm - man behöver inte bara göra gröt av de små torra grynen ; )




Hällde upp den i en shaker och tog den med till jobbet imorse. Allt för det praktiska!

3 dl kallt vatten
1 dl proteinpulver vanilj (Bodyscience)
1 dl havregryn
2 dl frysta bär (Hallon och björnbär)


Har varit en BRA dag på jobbet idag. Alla har varit på bra humör och jag har fått 2 nya PT kunder som ska få svettas under mitt styre här framöver - KUL!!! <3
Ska bli riktigt kul att få följa er mot era mål - längtar redan.

Efter jobb var tanken att pysa ut till Actic Veberöd för ett lätt träningspass - 50% av tävlingsvikterna inför lördag och känna av bara - hmmm till Veberöd kom jag - började och åkte hem : (
Vissa dagar funkar INTE helt enkelt. Trött och hungrig så det var bara till att bege sig hemmåt istället.

Fick en stund att prata med alla trevliga Veberöds medlemmar i alla fall <3


NU är det täbderna och sängen som väntar och lite mysig kvällsläsning : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: