focusonfitness

Dietdag 139: Allra SISTA AF passet med Tim 😝

Kategori:

Dietdag 139:


1 vecka till TÄVLING och sista AF passet med @timmostrom är avklarat 👊🏼😜!
Fasen vad grymma vi var - detta kommer att bli bra! 👌🏼😘
Började dagen med en PW innan Bootcampen och efter Bootcamparna fått svettats lite så var det bara till att bänka sig i frisörstolen på "Studio Noi" här i Skurup där @tinaekdahl stod med färgen i högsta hugg👌🏼💕👑! Tillbaka till mina 3 violetta toner som planerat, fixade ögonbryn och side-cut 👍🏻! I ca3,5 Tim höll vi på med håret 😜 vi provade även flätan som jag tänkt att ha på AFn 😍 efter att ha testat lite olika varianter blev det till slut riktigt bra 👌🏼🌟! TACK till bästa Tina som står ut med petiga mig 💋!
VIKT IDAG: 55,9 kg
Japp inte så konstigt, räknade ut att jag lyckats trycka i mig totalt 3120 kcal igår...jag ligger ju på 1600 kcal annars 😳 Wooooops! Det var ju det där "urballandet" som jag kallar det 😝 Det blev 3 st små smaksatta miniriskakspaket, 1 påse Protein Chrisp och 5 olika typer av Proteinbars 🙊 Haha knäpp man är! Tänkte såklart till viss del att inför sista AF passet var det OK 😃! Men därav vikten såklart!
Jag och Tim spenderade 3,5 Tim på gymmet -galet 😂 och då körde vi ingen poseringsträning ändå. - Maxning i Chins, Dips och 1 min Rodd
- Viktade DIPS
- AXELPASS
- Kardio 40 min på blandade maskiner
Svettig, nöjd och trött lämnade man gymmet 😊 Det blev TYVÄRR inga PBn men jag körde mina PBn 😃 och dom har jag bara klarat en gång innan 👍🏻 så det känns gött! Målet i rodden var över 300 m och det satt FINT 👌🏼!
Nu ikväll har jag planerat morgondagens Teamträff, bokat studiofotografering till på Luciapokalen och försökt att bara hänga i soffan lite 😁 Jag är j*kligt trött egentligen😴! En vecka framför mig med endast 2 arbetsdagar och det känns sjukt bra ❤️! Nä PW och en hyfsat lång TODO lista väntar imorgon så nu kryper jag ner under täcket 💕. 


#teamfocusonfitness #decembercupen2015 #athleticfitness #bodyfitness



Kommentarer


Kommentera inlägget här: