focusonfitness

Dietdag 149: Huvudet hänger inte riktigt med och kroppen är seg 😝

Kategori:

Dietdag 149 (VATTENDAG nr 2):
Nu börjar man äntligen landa lite efter helgens bravader. Fick sluta tidigare på jobb idag för att hinna vila upp mig 😝 har egentligen semester från imorgon men imorgon är det utbildningsdax då jag måste vara med såklart 😍!
VIKT: 57 kg
GUD vad ni skämmer bort mig allihopa...först världens största bukett i Lördags och igår när jag kom till jobbet stod det minsann en flaska CAVA och väntade @krummi13 💕 Du e bara för go 🌟! Sen idag när jag kom hem så fick jag hämta blombud på BÄSTA "Flora Blommor" 🌸 Stort tack till @ka_linda och familj för den fina "Jussiga" buketten 😊! Fina ni är allihopa ❤️!
Längst ner på vänstra bilden ser ni hur min mage såg ut på kvällen efter ÄTARMÅLET i Söndags 😳 svullo!
Morgonformen längst upp till vänster 😋! Sen i mitten ser ni min 2,2 kg godislåda som jag köpte till i Söndags och nu till Stockholmsresan 😜❤️😍👌🏼! Den burken är INTE liten alltså. 
Fixat och trixat här hemma under kvällen! Packat och förberett lite inför helgen, tvättat bikinis och gjort lite mat! 
Nu under kvällen har jag bara suttit och "myst" med alla fantastiska bilder som @emeliejakobsen tog på tävlingen under BODYFITNESS:n. 😂
Nu väntar bara massa skoj resten av veckan ❤️ wiiiiiihoooooooo ROADTRIP IS UP @_paulaaberg_ @annieleew @annaverweij 😋💕👍🏻! 


#teamfocusonfitness #bodyfitness #älvsjö #älvsjömässan #stockholm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: