focusonfitness

TACK TILL ❤️🙏🏻🌟

Kategori:

Jag vill lyfta min FANTASTISKA frisör denna helgen till enda 👑💕!
@tinaekdahl på "STUDIO NOI" i Skurup som infunnit dig på salongen 05.00 i Lördags och 03.30 i Söndags för att se till att vi intog scenen i bästa format 😜!
Riktigt snyggt tävlingssminkade och med hållbara håruppsättningar 👌🏼✨👑💋! Du är så himla duktig Tina - var supernöjd båda dagarna verkligen!
Tack vare dig fick vi till en utstrålning av VÄRLDSKLASS i strålkastarljuset 🏆🌟! Jag vet inte hur vi ska klara Stockholm utan dig....😳
Nu kan du sätta "Tävlingssminkning Fitness" på ditt CV och det med stolthet 😊! TACK för allt fina du ❤️! 


#decembercupen2015 #stylist #fitnessstylist #studionoi #makeup #makeupartist #hairdresser #bodyfitness #athleticfitness

Jag vill även TACKA @ka_linda för de ybersnygga naglarna - pricken över I:et för mitt "Isprincess-tema" i BF:n ❄️👑...
Det är Linda som alltid ser till att jag är snygg om händerna!
Här gjorde vi en Fransk Manikyr med vitt glitter i - Sjukt snyggt blev det 😍 Det bästa med naglarna är att de sitter kvar även till helgen 😂 och ett bra tag efter det 👌🏼🌟! På Lördag ska de få glittra på scenen ännu en gång 💕! Tack fina du för HELHETEN!!
OCH för de gudomligt goda hemmavarande VANILJBULLARNA!! Mums 😋 Laddade med dom innan scenen - Bra grejer 😍 Har du fler!? 😂👌🏼 Haha!! 


#bodyfitness #nailstylist #nailfashion #fitness #athleticfitness #beautifulnails #snow #frost #iceprincess
Sist men ABSOLUT inte minst 💕
...så vill jag tacka min fantastiska vän och "teamie" @annieleew som agerade "Back-stage coach" åt oss allihopa i "TEAM Focus on Fitness" denna tävlingshelg 💪🏻 och hon kunde inte gjort det bättre 👑! Eftersom jag själv tävlade båda dagarna då mina 2 adepter @annaverweij och @_paulaaberg_ gjorde sina tävlingsdebuter så behövde jag lite assistans där bak 😘 både till dom och till mig själv 💕. Du var grym där bak gumman. Stenkoll och steget före hela tiden, det krävs där bak om allt ska flyta på ordentligt 👌🏼! Vi hade aldrig klarat oss utan dig i helgen och det känns grymt tryggt att ha med dig upp till Stockholm och till Luciapokalen 🌟💕👑! Så ännu en gång MILJONER TACK för allt du gjort för oss i helgen - GULD 🏆!! 


#teamfocusonfitness #decembercupen2015 #guld #backstagecoach #coach #fixochtrix #perfektion


Kommentarer


Kommentera inlägget här: