focusonfitness

DECEMBERCUPEN 2015 - MÅL vs RESULTAT 💕

Kategori:

DECEMBERCUPEN 2015 💕

BODYFITNESS -168cm 🌟

Mål VS Resultat 👑👌🏼
Dax att summera ihop helgen som varit för att sedan ladda om för nästa! 
MÅLET med Bodyfitness tävlandet denna gången var att ännu en gång komma i mitt livs form, att kunna genomföra en tävlingsdiet på allt annat än torsk och ris, att må BRA under dieten, att posera bättre, gå bättre i klackarna, att Axlar & Ben utvecklats sedan sist, att hinna NJUTA på scenen OCH att kunna INSPIRERA andra genom att DELA MED MIG av mina Dietdagar 😋!
RESULTATET Redan innan scenen var hälften vunnit 👍🏻😍 PÅ scenen kände jag att resten var vunnit ❤️ Det blev FINAL+T-Walk & det blev till slut en 3:e plats på pallen 🏆!
Jag är så galet STOLT och sjukt glad över denna placering men inget slår känslan av "oövervinnlighet" som uppstår när man kliver i den där ybersnygga bikinin alldeles brunmålad, hög på Nutella och kliver ut på scenen som en vinnare - en vinnare över sina egna förväntningar 😊👑💕🙏🏻!!! Det var riktigt ROLIGT att tävla denna gången och hela helgen känns fortfarande så overklig 🙊👑🏆🙏🏻! Jag är så himla TACKSAM 💕


#bodyfitness #decembercupen2015 #bf #resultat #teamfocusonfitness #summering #fitness

Kommentarer


Kommentera inlägget här: