focusonfitness

LUCIAPOKALEN 2015 💕

Kategori:

LUCIAPOKALEN - Stockholm 💕

BODYFITNESS -168 cm

MĂ„l VS Resultat đŸ‘‘đŸ‘ŒđŸŒ
DĂ„ var denna tĂ€vlingshelgen oxĂ„ över LUCIAPOKALEN pĂ„ Fitnessfestivalen (första gĂ„ngen i Stockholm annars bara Göteborg) VILKET oxĂ„ innebĂ€r att MIN tĂ€vlingssĂ€song Ă€r över 😳🙊! Det kĂ€nns vĂ€ldigt konstigt att ligga hĂ€r pĂ„ soffan och Ă€ta godis faktiskt 😜! 

MÅLET pĂ„ Luciapokalen var att ta mig vidare till till FINAL och fĂ„ gĂ„ T-Walken 😊 Efter förra helgen pĂ„ DECEMBERCUPEN lade jag nog ju ribban lite högre till att det skulle vara grymt kul med Ă€nnu en pallplats 😋! Det hade ju varit "awesome"!
Det var ett sjukt bra startfĂ€lt đŸ‘ŒđŸŒ

RESULTATET...
Formen rĂ€ckte till FINAL - Wiiiihooooo & till en 5:e plats efter det 😊 Faktiskt 5:e bĂ€st av de 16 tjejer som stĂ€llde upp! Det Ă€r bra đŸ‘ŠđŸŒđŸ‘‘!
KĂ€nner dock att jag vill ha resultaten pĂ„ "svart & vitt". Det Ă€r 4:e tĂ€vlingen jag kör och börjar bli nyfiken pĂ„ mina styrkor och pĂ„ mina svagheter 😝 Vad domarna egentligen tycker och vilka kriterier de följer 😉! Av den enkla anledningen att man vill veta OM man kan bli bĂ€ttre och pĂ„ vad! Jag Ă€r inte supernöjd men jag Ă€r NÖJD! SpĂ€nnande att tĂ€vla pĂ„ ett nytt stĂ€lle.
Det var verkligen ett tufft startfĂ€lt sĂ„ det var en Ă€ra att fĂ„ stĂ„ dĂ€r tillsammans med alla dessa coola Atheter đŸ‘đŸ»đŸ˜! 
VIKT pĂ„ tĂ€vlingsdag: 54,4 kg 

NYA MÅL ska skrivas nu...tro inte att jag kommer att sluta inspirera er 😍 Det kommer en uppdatering ang detta lite lĂ€ngre fram ❀

#bodyfitness #stockholmsmĂ€ssan #fitnessfestivalen2015 #celsius #questbsr #urladdning #fitness 



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: