focusonfitness

Dietdag 150: Utbildning "PROCEDOS Platform9" & Sleepover med Paula ❤️

Kategori:

Dietdag 150 (VATTENDAG nr 3):
Skönt...imorgon behöver jag bara dricka 2,5 liter vatten 😋!
VIKT IDAG: 55,8 kg
Kändes bra att vikten gått neråt under natten och att ÄTARMÅLET runnit av en igen 😜! Dagen har bestått av "PROCEDOS - Platform9" (Seth & Andreas kommer att finnas på Fitnessfestivalen med PROCEDOS) utbildning på jobb, förberedelser hemma för Stockholmsresan och poseringsträning 👌🏼❤️! Känner mig sjukt taggad inför helgen och allt vad den innebär! Ska bli grymt kul 😍!
Jag älskar ju våra ROADTRIPS @_paulaaberg_ och @annaverweij så bara resan upp förgyller min tillvaro ❤️ Haha! Vi lämnar Skurup 12.30 för att hämta upp @annieleew i Landskrona innan vi kör vidare uppåt 😃! Innan dess ska jag tvätta, laga laddningskakor, poseringsträna och köpa bananer och vitt vin 😊👌🏼! Har Paula på "sleep-over" så vi har haft en mysig chill kväll 💕! På LÖRDAG någon gång mellan 10-12 tävlar jag igen 👍🏻 BODYFITNESS -168cm.
Håll tummarna och tårna vänner 👍🏻😍🙏🏻!
Imorgonkväll kommer jag att sammanfatta DECEMBERCUPEN med bilder och några rader här på Instagram, innan denna helgen drar igång 😉!
Natti natti på er!


#teamfocusonfitness #procedos #3Dträning #fitness #luciapokalen2015 #bodyfitness


LYCKA 🌟



Kommentarer


Kommentera inlägget här: