focusonfitness

PEP-POWER - anmälan & en PUMA-överraskning <3

Kategori: Allmänt

Titta hit alla : )

Nu i helgen den 2e Juni så arrangerar MMSports en tävling - en för ALLA!
Inbiten gymråtta som nybörjare:


www.reppower.se


Hmmm om min data bara hade velat som jag IBLAND - bara ibland....

Tänkte ju klistra in info om tävlingen från hemsidan, men det verkar som om ni blir tvugna att besöka web adressen ocan på egen hand om intresse infinner sig ; )


Anmälde MIG just : O

Haha - har ju verkligen inte tränat för något liknande men det kan vara kul att få testa på tävlingsnerverna litegranna ; ) Så på lördag morgon bär det av till Göteborg : ) Det bästa av allt är att jag kommer åka med 3 underbara människor - Sabbis, Tias o Mange - FAN vad kul!

En liten hejarklack kan nog behövas. ; )


När jag steg innanför dörren nu ikväll så hänger det en rosa puma-TRÖJA i lägenheten - GUD tänkte jag det är ju inte min tröja, hmmm vems är det eller vem har hängt den där. Innan jag fattar att T är ju den enda personen förutom jag som faktiskt har nyckel till lägenheten...

Telefonsamtal:
ÄR DEN TILL MIG!? ÄR DEN!? : ) ÄR DET SÄKERT!!?
NAAW...
TAAAAAACK SÅÅÅÅÅ MYCKET - skitsnygg jue.




Tack fina du : )
YES den kommer slitas med omtanke.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: