focusonfitness

Paket från mina sponsorer MMSports.

Kategori: Allmänt

Jadå fredagen kunde inte börjat bättre : )
Efter frukosten åkte jag iväg till ICA här i Skurup och hämtade mitt efterlängtade paket från MMSports - litet men naggande gott.




Denna beställning innehöll vassle protein, gainer, omega 3 kapslar och det BÄSTA av allt - en del av mina TEAM kläder.

1 mysig svart hood tröja och 2 snygga Bodyscience toppar med Bodyscience tryck på framsidan och TEAM trycket för MMSports på ryggen - Me like.
2 toppar till på beställning, får se om det inte blir 2 linnen istället ; )
Känns riktigt ball att ha fått hem kläderna - nu är det verkligen på RIKTIGT!!!! Haha!!





MÅSTE ge MMSports en stor GULDSTJÄRNA för det här <3
Tycker att det är riktigt grymt att det finns sponsorer som dem som tar sig an nybörjare i branchen!!
KANON.






ÄNTLIGEN Fredag kväll för min del - bättre sent än aldrig när klockan är 23.00 ; )
Blev en sväng in på "turken" här i byn (Skurups mest uppskattade butik : ) för att köpa lite godis och choklad till grabbarna...märk mina ord - TILL GRABBARNA! Jag köpte minsann 1 liter jordgubbar och 1 1/2 hg körsbär till mig själv!
En stor klapp på ryggen för det där intiativet.
Nu ligger chokladet på bordet och jordgubbarna står bredvid - chokladsugen JAVISST men fan så gott med jordgubbar oxå - och sååååå mycket bättre för figuren.

Imorgon är det upp i tid igen - PT konvent på jobb - ACTIC Olympen - Lund!
Ska bli superkul att på träffa Actics PTs från runt om i landet - hoppas på en god natts sömn de få timmarna man får sluta ögonen så att man orkar vara social och vaken och köra ett tungt Axelpass därefter : )


Blir nog lite fler uppdateringar i helgen - har antagligen en liten hemlis som jag måste avslöja för er ; )


Ha en underbar helg med massa SOL o Grym träning.

Kommentarer

  • Luminitza Sidnor säger:

    Hej Josefin



    det enda jag kan säga är "sådan far sådant dotter"

    kan låta konstig..men så är det! Lycka till! :)



    Lumiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    2012-05-26 | 10:04:32

Kommentera inlägget här: