focusonfitness

Nya dojjor & En riktigt tråkig frukost : )

Kategori: Allmänt

Heeeeeej alla träningsglada figurer.

Sååååå underbart väder vi har haft här nere i Skåne idag - rena sommaren jue : )

Första dagen på jobbet idag efter 3 veckors utbildning, kul att få träffa alla goa kollegor igen - känns dock konstigt att min kära Sofie har slutat - lite tomt utan dig vännen.


Känns väldigt konstigt att inte träna och börjar känna av de negativa effekterna av att inte vara aktiv. Lite dämpad och det känns som om varenda kalori man stoppar i sig sätter sig på magen - så är det ju dock INTE men Guuuuud vad jag längtar efter att få komma igång. Måste låta kroppen vila denna veckan bara - den behöver det - fullständigt slut.

Kanske blir en liten fulträning i Trelleborg imorgon eftersom jag ska in en sväng på Fitness Force och träffa Oliver en stund : )


Köpte nya dojjor här om dagen - PERFA när man kan handla juniorstorlekar : ) Billigt och bra!



Det blir arbetsdojjor av de där : )



Det är inte ALLTID man känner sig superambitiös när det gäller maten även om man är fitnessbrutta och dessutom älskar att laga mat. Hade nästan ingenting i kylen när jag kom hem nu efter helgen så det blev en snabbis på ICA.

Tror att jag lyckades trycka i mig VÄRLDENS TRÅKIGASTE Frulle imorse....



4 enkla rågbrödsskivor med Minikeso.

Det är dock en komplett frullle:

Kcal - 395

Protein - 35g
Kolhydrater - 49,3g
Fett - 5,8g

Nästa gång tänker jag dock lägga 10 sekunder till och slänga på några skivor paprika ; )

Hoppas ni haft en underbar dag allihopa. Jag tänker låta det sista av kvällskaffet slinka ner sen slänger jag in handduken för idag.
Imorgon väntar en arbetsdag på Actic Vibban!!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: