focusonfitness

Mina recept utanför din ICA butik.

Kategori: Allmänt

Befinner du dig i närheten av en ICA butik i Lund nästa vecka så kanske du får en liten receptfolder och en veckas GRATIS träning av någon go o glad Actic medarbetare : )

Mina recept på G : )
Måste ju erkänna att jag är ganska stolt!!









Men ni underbarlingar som läser min blogg har ju fått lite förtur på de här mumsigheterna.
Blev ett favorit-ihopa-plock av några gamla godingar när min kollega inom kort varsel behövde skicka upp dem till reklam.


ENJOY gott folk!

Mycket att göra med Årsplaneringar, Månadsplaneringar och träningsupplägg samt kostupplägg till mina PT kunder nu - därför blir det lite glest mellan inläggen på bloggen just nu. Men snaaaart så : )

Ska lägga min egna kost och nya träningsprogram nu i veckan som kommer så det ska jag självklart dela med mig av tiller som vill.
Nä - man ska sova oxå - då var alarmet satt och jag har tydligen 5 tim och 10 min på mig innan klockan ringer. Måste bli en ändring på den här ständiga otillräckliga sömnen känner jag - efter ett tag blir man slö och loj och träning och muskelutveckling drabbas.
ICKE OK!

Ha det gottis på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: