focusonfitness

Hård helg men en NY Härlig TRÄNINGSVECKA <3

Kategori: Allmänt

Hejsan på er!
.
Då var det Måndag igen och man är tillbaka i de vanliga rutinerna igen ; ) Känns bra!
Helgen var hård : ( Usch och FY! Party i lördags och denna brutta var inte speciellt tuff igår (söndag), det kan jag lova : ) Haha!
.
JA - vi gymråttor dricker oxå alkohol ibland ; )
Det händer faktiskt inte speciellt ofta om jag ska vara ärlig - 1 gång i månaden skulle jag kalla ofta faktiskt!
Men GUUUUD jag kommer få lida för denna helgen hela veckan nu känns det som - är fortfarande mer törstig än jag brukar pga av uttorkningen som spriten orsakar. BLÄÄÄ!
Men KUL hade vi : ))
Dock är det slut på det när i slutet av sommaren när det är DIET-dax!!!
.
Träningen gick förvånansvärt bra. Eftersom idag hittills har varit vårens finaste dag så ville jag bara ut när jag slutade jobba. Körde mitt BRÖST o TRICEPS pass som planerat men hela passet bestod av endast SUPERSET...
Passet tog endast 25 min : )
.
3 Bröst övn och 3 Triceps övn som jag varvade om vart andra hela tiden med 3 set/övning.
Alltså - INGEN riktig vila ; )
.
Körde en övning jag inte kört på länge - Liggande Bröstflyes i Cable Cross.
.
.
.
.
.
Gillar den - oftast väldigt bekvämt att köra i Cable Cross tycker jag.
.
.
.
Kick back med hantel för Triceps e ju bara såå grym - MAX kontakt - Me like!
.
.
.
Hemma bar det snabbt iväg på en Powerwalk runda - 40 min avklarade ; ) På hemvägen pös man förbi ICA och shoppade en massa goa grönsaker som senare blev Världens goaste sallad med grillad kyckling marinerad i Hickory-marinad och hemmagjord vitlöksdressing - YUMMIE!
.
.
NU e det VÅR älskade vänner....
.
.
.
.
Har haft en riktigt bra start på den nya veckan känner jag : )
Sitter hemma nu och myser med en kopp kvällskaffe - LUNDAROST från SANDBY ROSTERI - Lite mildare och perfekt för kvällsmyset.
.
Slängde in ett Morotsbröd och ett Solrosbröd i ugnen innan jag hoppade in i duschen - så snart luktar det nog nybakat i hela trappen ; ) Blir frukostmys hos VÄRLDENS BÄSTA kompis imorrn i Malmö
- LÄÄÄÄÄNGTAR <3
Mastig frulle är ett MÅSTE för efter det är det BENTRÄNING som gäller!
.
Nu ska jag stoppa huvudet i mina PT-plugg papper och försöka lära mig något - Hehe!
.
.
Ha en mysig kväll allihopa - PEACE ; )
Förresten skänk 30 min av er tid -
Sök på "KONY 2012" på Youtube och titta på filmen och dela den på Facebook.
.
Joseph Kony är en av Världens hemskaste människor som lejt barnsoldater att mörda både sina egna familjer och andra barn i Uganda i åratal....och detta är året han äntligen ska STOPPAS!
Med vår hjälp - folkets makt ; )
TILLSAMMANS är vi STARKA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: