focusonfitness

Underbara Fukost <3

Kategori: Allmänt

Jag säger bara en sak:

Jag skulle kunna minimera kalori intaget på alla mina måltider under dagen, bara jag alltid hade haft tid att trycka i mig en riktigt Brak-Frukost.

Frukosten har alltid varit en väldigt viktig måltid för mig - har aldrig kunnat gå hemifrån utan att äta - inte ens när jag var liten el tonåring.

Har märkt under de snaste veckorna då jag försökt minimera intaget litegrann att jag varit jättehungrig så fort det varit dax att äta med 2,5 timmars intervaller. Men nu dessa dagar då man kunnat ta det lite lugnt på morgonen och dessutom unnat sig BRA men mer mat på morgonen så håller det i sig länge - HELA DAGEN blir bättre - det har inte blivit den här PANIKEN så fort hungern har slagit på.
Jag tror att det kommer vara en idé för mig sedan under dieten att lägga en stor mängd av intaget just på frukosten : )

Bra att experimentera litegrann!!

1 glas Mangojuice
2 Rågbrödsskivor med smör, kalkon och brieost el tomat
1/2 burk lättkesella med 7st jordgubbar
Omega 3 *2 kapslar
Kaffe med mjölk





Det är viktigt att man var och en lär sig vad som är bäst.
Den KOST och TRÄNING som fungerar är den som ger RESULTAT <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: