focusonfitness

Nu var det ett tag sedan.

Kategori: Allmänt

Hallojsan alla goa glada förhoppningsvis somriga läsare!

Nu var det ett tag sedan jag skrev några rader här på bloggen, men jag skriver som en av fitness tjejerna vars blogg jag brukat läsa : ) - tycker det är roligast att skriva när jag kan dela med mig av något som kan inspirera er och sista dagarna har inte varit speciellt inspirerande ens för mig själv.

Har inte haft tiden att sätta mig ner och blogga heller.

Nacken är en stor bidragande faktor till att jag inte har något att skriva om. Smärtan är så pass kraftig nu att jag inte kan träna. : ) Lite deppid på denna sidan skärmen faktiskt.

Hoppas att ni får en underbar midsommar så hoppas jag att jag snart är tillbaka med ett bättre humör och en kryare kropp.

KRAM!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: