focusonfitness

Lördagen i MITT tecken <3

Kategori: Allmänt

Hej alla goa glada igen : )
Effektiv som satan på bloggen nu när man har tid till det på helgen : ) Man får ju passa på att kompensera för de vardagarna man inte hinner med och skriva.

Idag vaknade jag 10.30 ca 2 1/2 timme senare än planerat - det kändes väl sådär, emn när jag tittade ut genom fönstret och insåg att ljusgråa moln täckte himlen så lade sig "ångesten" igen : )


På med träningskläderna och iväg.
Det blev ett efterlängtat lite tyngre Benpass på Actic Veberöd och en kaffe och massa tjitt-tjatt med mi goa Amanda. Känner att knäna inte alls vill hänga med i Knäböjen och Utfallen så funderar på att enbart köra Benpressar inför tävlingen så att jag inte skadar mig - det knakar och smäller lite för mycket nu.
Har börjar köra lite övningar för att stärka små musklerna runt knäet också nu men det kommer ju ta tid innan det ger några märkbara resultat.

Men GUTT var det att äntligen köra ett ordentligt pass - imorgon blir det Axlar : )

Här hemma har jag hunnit med hur mycket som helst idag känns det som.
Gjort ny Musli eftersom den höll på att ta slut. Bakat nytt bröd - Olivbröd och Cocosbröd. Ugnen har gått på högvarv idag så jag passade på att slänga in en Fiskgratäng till middag oxå : )




YUMMIE!




Gratängen innan den dränktes i hemmagjord Dillsås och Parmesanost <3



Experimenterade även med konceptet Cheesecake/Julen : ) Hade tänkt att testa receptet i julas men det blev aldrig av - eget påhitt. Nu var det hög tis att rensa ut pepparkakorna ur skafferiet.
ÄdelostCheesecake med Pepparkaksbotten.



Har inte smakat den ännu så vi får väl sätta betyg på den senare ; )


JAPP - min dag har bestått av anbart Mat & träning - Härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: