focusonfitness

Ljuvlig Nationaldag <3

Kategori: Allmänt

Älskar dagar som denna.

Ni vet sådana dagar då man hinner med sig själv en smula, hinner med det där man aldrig hinner med annars och då det finns utrymme i vardagen för Fantasier och Idéer.

Känner att jag hittar tillbaka till mig själv dagar som denna.

Har varit ledig hela dagen och imorgon jobbar jag kväll - ingen stress.
Trots smärtan i nacken som vägrar släppa så gav jag mig f*n på att det skulle bli något bra av av denna dagen. Förmiddagen spenderade jag i Kostuppläggs-djungeln här hemma, sedan stoppade jag i mig 2 Ipren, slängde på mig träningskläderna och begav mig ut på en riktig mega PW.

1 tim och 35 min.



Promenixade ut mot Svaneholmsslott, vidare i riktning mot Slimminge och vid stora vägen tog jag höger in mot Skurup igen - Älskar att bo på "Landet"!!!!





Hemma igen strosade jag ner till ICA.
Tidig middag idag - kan vara skönt ibland då kvällen blir längre och man hinner varva ner på ett annat sätt.
Gav mig på ett försök att göra syrrans Hemmagjorda Nypotatissallad - helt OK...
...men hennes är godare <3





Efter en go middag tillsammans med bästaste Tias tog vi en sväng med motorcykeln hem till Mamsen och Bengt - en kopp kaffe och lite tjitt-tjatt - Myyyyyyyys!


Hade tänkt åka ner till Trelleborg imorgon och köra ett riktigt köttogt styrkepass på Fitness Force hos Oliver men det känns inte lönt med den onda nacken. Bättre att spara den lilla trippen till en dag då man kan köra på ordentligt.

Nu väntar Kiropraktorn och Massage besök innan jag kommer kunna åstadkomma något mirakulöst i gymmet : (
2 Ipren nu innan läggdax och är man riktigt snäll kanske man får en massage på det ; )

NATTI PÅ ER -
Hoppas ni haft en lika bra Nationaldag som jag har haft <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: