focusonfitness

Trötta muskler.

Kategori: Allmänt

Var tänkt att det skulle bli en tufft Benpass idag efter jobb men chii fick jag...

Alldeles för trött i kroppen - träningsvärk i vartenda muskelfiber i ryggen och axlarna mosade man rejält igårkväll.

Många korta nätter förra veckan och det sätter verkligen sina spår.
När jag slutade sken solen på en klarblå himmel och jag kan inte påstå att gymmet lockade denna energilösa kropp, det blev en 40 min POWERWALK här i kära Skurup istället.


Lite shopping på hemvägen och sedan fick man svida om till "Hemmafru".
Tvätt, städ och Mat.

Det blev köttfärslimpa med Muffin-look ; )
Vitlöksdip på kesella, sallad och potatis.





Nya BODY kom idag så nu ska jag stänga av både dator och TV o mysa ner i sängen med min absoluta favvo tidning: ).

Har bestämt mig för tidiga kvällar denna veckan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: