focusonfitness

Räkfest i lunchrummet!

Kategori: Allmänt




Snabbmat på jobb idag men GUD så gott. Det behöver inte alltid vara så komplicerat ; ) Måste ju tillägga att jag lyckats hitta världens godaste avokados - Yummiiieee......

Mättade riktigt bra!

250g mini keso
135g skalade räkor
1 avokado
: )

Jag vet att detta ska vara en inspirerande blogg för er läsare men jag måste bara få kräka av mig litegrann -
FY FAN VILKEN VECKA.....

....halvvägs in i den och jag kan redan konstatera att alla onda ting kommer i TRE....
Ovanpå detta är man snorig och dann och inte ens träningen blir en skön flyktväg nån timme under dagen : (.

Till alla er där ute som någon gång känner något liknande ovan - TRÄNA!!
Håll humöret uppe och glöm inte att det ALLTID kunde varit värre än vad det är. När du väl lär dig jobba med och sätta dina positiva tankar i första rummet så är de 1000ggr starkare än sin motsats.
Var lika envis i LIVET som du är när du ligger där på bänken och är en halv repetition från PB -

- Ge dig F*N inte!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: