focusonfitness

Nackspärr - Mitt råd: RÖR DIG!!

Kategori: Allmänt

JEPP - vila är det sista du ska tänka på vid nackspärr.





Körde mitt Rygg o Biceps pass idag efter 2 Ipren på eftermiddagen och det gick hur bra som helst trots nackont och rörelsebegränsning- Nacken är bättre nu efter träning och STRETCH!
Antar att Iprenen fick mig att slappna av under dagen och tillsammans med de 2 senaste dagarnas massage blev det möjligt att träna trots smärtorna.

Såg till att utföra övningarna 100% korrekt och den låga rodden i sittande Roddmaskin gjorde nog susen då det knastrade till i ryggen i början och efter utförandet knastrade det inte alls : ) Slaggprodukter!?

Har även varit en bra dag på jobbet - NÖJD! Älskade Fredag!!


Idag blir det lite mys med godis och film!
ÄTARDAG idag minsann ; )



Under uppbyggnadsfasen gör det ju inget om man stoppar i sig lite socker en gång i veckan när man är så duktig alla de andra dagarna i veckan!
Måste faktiskt säga att jag är STOLT över mig själv - sååå många gånger man hade kunnat köpa det där chokladet eller äta den där nybakta kakan men struntat i det för ayy få en rutin på onyttigheterna och stoppa det extrema SÖTSUGET som jag levt med HELA livet : )

Det känns sjukt skönt att låta bli faktiskt - självdisiplin IS WHAT ITS ALL ABOUT!




Beställde en ny laddning Proteinpulver och lite annat gott från MMsports igårkväll - nu inväntas bara ett STORT paket att hämtas ut på posten i början av nästa vecka!


Inom kort kommer jag lägga upp FÖRE-bilder på min fysik ; )
Mmhmmm...
För er som är intresserade.

Har fått önskemål om att blogga om lite enkla nyttiga mellanmål så nästa vecka blir det mycket nytt och läsa!

Imorgon bär det av till GÖTEBORG med syrran och 2 andra kompisar.
Upcoming - MC MÄSSAN 2 hjul ; )



För någon morgon sedan såg det ut så här:
(Ni får ursäkta utstyrseln - magen i fokus tack : )



Morron Fysikmys hemma i hallen ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: