focusonfitness

Mudwalk runt Svaneholmssjön...

Kategori: Allmänt

Svaneholmsslott!!!

Det blev rask promenad hemifrån ut till Svaneholm, Satte fart på Röda slingan genom lera, vatten och över stock och sten ; ) Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!




Alltså Mac e ett jäkla trams - nu när jag bloggar på denna datorn kan jag inte ens göra mellanrum mellan bilderna eller mellan texterna för den delen : ( Så ni får ursäkta den "kompakta" stilen på inläggen... jobbar på att lösa det!





Det blev Röda slingan såklart : ) Kändes dock som dubbelt så långt efter alla lerhål man fick ta sig över - haha
Annelie W - jag har dock hittat perfekta rundan för vårat Bootcamp/Crossfit pass!!!!











Blev en Power-mud-walk på 90min och massa ny energi inför dagens arbetspass.

Funderade tom på att faktiskt köra mitt efterlängtade Rygg o Biceps pass efter jag slutat men någonstans på vägen så sprack det -

- Vet inte om det var Mudwalken el det extremt höga trycket på jobb som var boven men plötsligt började ögon och näsa rinna och febern kröp på...SKIT OXÅ!

Som tur är så är man ledig imorgon och denna dag ska jag spendera först med Världens bästa syster, sedan med Världens bästa T och sist men knappast minst blir det myskväll inne i Malmö med Världens bästa kompis


- En PERFEKT dag alltså (ok ett styrkepass skulle inte skada såklart)


En Grön lunch för en träningsfattig dag.

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Ser ut som att du hittat ett bra bootcamp ställe! :-) ska bli skoj! Måste bestämma datum?

    2012-01-22 | 12:41:29
    Bloggadress: http://annielees.blogg.se/

Kommentera inlägget här: