focusonfitness

Motstod Ulla-Britts nybakade tigerkaka idag....

Kategori: Allmänt

Tjabba hallå allihopa!
Guuuuud vilken lång dag - undrar hur det kan komma sig att vissa dagar är såååå himla långa och vissa inte när de innefattar lika måna timmar. Äntligen sitter man hemma i soffan och alldeles strax ska man få kramas med kudden några timmar.

I för middags blev det minsann ingen promenad - grått och blåsigt ute och en trött Jusse.
Men det blev ett Axel o Biceps pass på Actic Veberöd...





Första man möts av när man stiger in genom dörren är doften av kaffe och nybakad tigerkaka - Onsdag och Seniorerna på gymmet träffas och tränar och fikar - MYS! Den där tigerkakan förföljde mig tills jag satt mig i bilen och körde till jobb. Men jag åt aldrig upp den och det känns för JÄVLA bra ; )






Imorgon kväll bär det av ut på äventyr : )

GÄVLE
Ska hälsa på mina goa tjejer där uppe och samtidigt passa på att köra ett eller flera träningspass med en gammal träningskompis - ska bli riktigt kul - han ska oxå tävla detta året så vi har en hel del att prata om ; )
Ska försöka skriva några rader trots att jag ej är på hemma plan..
Har fått önskemål om att lägga upp Mitt recept på Proteinmuffinsen här på bloggen så det kommer oxå!!!
HA DET BÄST SÅ LÄNGE!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: