focusonfitness

...Lördag...

Kategori: Allmänt

Vaknade i morse av att solen lös upp vardagsrummet och soffan jag sov på - MYS!
Början till en härlig dag.

Lämnade min Nattis i stallet och drog sedan direkt iväg till gymmet.

BRÖST (med S - support) och Triceps!
Gick riktigt bra idag - fick en massa nya träningstips och feedback på gamla träningsvanor. Det betyder så mycket att kunna bolla ideer med någon som är mer insatt i styrketräning än vad man själv är - man är ALDRIG full lärd!!

Fick bra feedback på min symetri och proportioner i mitt muskelbygge.

Jämt musklad
Välmusklad
Lite för stora Trapz (såg dock bättre ut under posering : )
Behöver komma bak med axlarna en aning och bygga mer baksida.
Köra rodden lite längre ner så att jag får tydligare Lats i nedre fästet.

Mmm - massa mumsigheter att jobba vidare på. Avslutade feedbacken med att säga:

"Det kommer bli j*vligt bra det här när du är klar, ser riktigt bra ut"

Detta lever man länge på!



Lägg märke till mina nya "pants" ; )


På kvällen var det Jusses tur att laga mat tyckte hon så det blev Torskfilé i ugnen med Broccoli, Blomkål, Grädde, Franska Örter, Paprika och Parmesanost!

Goaste Ellie och deras nyare kollega Frida kom oxå över och kvällen blev full av mys och skvaller.
Härligt att vara tillbax : )

Kommentarer

  • Sabbis säger:

    Jävla snygga byxor, på en jävla snygg tjej! ;):)

    2012-01-12 | 21:43:16
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: