focusonfitness

Ett intensivt Ryggpass och en powerwalk i Körsbärsdalen med bäst-syrran...

Kategori: Allmänt

Imorse var det minsann inte lätt att gå ur sängen, gick upp 2 timmar senare än planerat...

Vilket medförde att när jag av en slump tittade i kalendern såg jag att jag bokat in lunch med syrran kl 11.00 i Vibban - WOPS! Höll på att sätta havregrynsgröten i halsen ; )
 Men Jusse fick fart på sina trötta muskler och började morgonen med lite Nostalgi-dunk i bilen på väg in till gymmet....



Egentligen var det dags för Rygg o Biceps men pga den plötsliga ; ) tidsbristen blev det ett intensivt Ryggpass istället.

Fria chins: 5st, 3st, 3st
Fria Pull ups: 6st, 4st, 5st
Latsdrag brett grepp: 82kg * 8 * 9 * 7
Rodd V-handtag: 50kg * 8 * 8 * 7
Ländrygg Bellybackbänk: 10kg 3 * 10


YEAH kan ju faktiskt göra ett antal chins nu - Känns gött : )


Efter passet begav jag och syrran oss ut på äventyr i Körsbärsdalen....



Finns en helt underbar slinga att promenera på här men jag skulle rekomendera att besöka denna kära dal på våren när alla körsbärsträden blommar : )



 Lite färger i "Vintermörkret"

 

 

 
 Stormen Gudrun hann tydligen sätta sina spår även här....




Skogsmulle skrämde vi iväg för längesen...haha ; )




Efter en 40min lång lerig promenad så vart lunchen välförtjänad...




Veberöds godaste och STÖRSTA sallader kan du hitta här inne minsann...
Så pass stor att halva salladen finns kvar som lunchlåda tills imorgon - PERFEKT!




Efter maten tog jag en vanlig kaffe och INGEN kaka : )
Man fick välja en liten bulle till salladen så jag valde en grahamsbulle med russin i -
tänkte att då kan jag ju utnyttja sötman i russinen och avnjuta den tillsammans med kaffet... funkade hur bra som helst - ETT TIPS till alla sötsugna där ute. (Blev dessutom bara halva bullen). Och jag måste ju tillägga att syrran satt mitt emot och smaskade i sig en chokladbiskvi till råga på allt ; )
STOLT!


Nä dags att nanna kudden nu känner jag.

Högsäsongen har satt igång på jobb och dagarna är fullplanerade på gymmet.
Tur att man har Världens bästa jobb och Världens bästa kollegor : )

Im out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: