focusonfitness

Nattpass!

Kategori: Allmänt



MMMmmmmm..... det får man nog kalla det!

Igår var jag hemma från gymmet vid 23.30, lite varning på det där nästan!
Slutade vid 21.00 och kände mig faktiskt riktigt taggad till mitt Benpass.
Lite BCAA innan man unnade sig 24min i solariet - MYS!






Kändes som en välbehövd uppvärmning innan det var dags att låta mjölksyran ta över stämningen i de tomma lokalerna : )

Träningen har gått riktigt bra denna veckan och för varje dag som går känner jag bara för att spendera mer och mer tid i gymmet. 5 dagar i rad nu så imorn ska jag unna mig en sovmorgon och en VILODAG.

Lite jobb i helgen och på Lördag ska vi ta de efterlängtade "Före" - bilderna : )
Ska faktiskt bli riktigt kul och se hur man ser ut i de riktiga "poserna".


Im out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: