focusonfitness

Mossbystrand och Fitnessbröd.

Kategori: Allmänt

En DRÖMMARE!

.




Har haft en helt fantastisk förmiddag.
Vaknade vid åtta, solen sken på en blå himmel och det var alldeles vindstilla.

PERFEKT dag för en tur på stranden - o så blev det minsann - MOSSBYSTRAND nästa. Det var bara att slänga på sig den nya ADIDAS löpar jackan o byxor och MC-mässan fyndet - min COOLA halsduk ; )

Tanken var att promenera en sväng bara men det blev faktiskt 24min löpning och 20min promenix i egen filosoferande takt : )








COOLT - Me like : )



Man MÅSTE få lov att drömma sig bort i sin egna lilla bubbla ibland - det finns inget annat ställe som det är lättare på än att sitta vid strandkanten och blicka ut över en oändlighet - ÄLSKAR!

Efter en riktigt härlig stund vid havet bar det av hemmåt. En kopp kaffe på det tillsammans med nybakta Fitnessbröd satt inte helt fel ; )





Det blev lyxsmörgåsar idag ; )
Receptet kommer inom kort!

NU ikväll blev det sent Kvällspass på ACTIC Veberöd - AXLAR o MAGE idag : )
Lägger upp lite bilder från passet imorn när jag har en dator där jag kan vända dem rätt!

Ha en UNDERBAR kväll allihopa!
NJUT av LIVET!

Kommentarer

  • Lovelywoman säger:

    Väntar på receptet på fitnessbrödet :)

    2012-02-17 | 11:05:09
  • jusse säger:

    Alright...hoppas på att hinna lägga in det ikväll....

    2012-02-17 | 16:17:36

Kommentera inlägget här: