focusonfitness

Bröst o Triceps - Regn - och Nyttobak med Hemmamys.

Kategori: Allmänt

YES en kvick arbetsdag idag - 6 timmars dagar är precis lagom tycker jag ; )
.
Efter stängning var det bara jag, min BCAA och Afrikansk skaka-rumpan musik som strömmade ut ur högtalarna på gymmet. Det var dags för Bröst o Triceps och bara JAG : )
.
Passet gick bra,lite känningar i höger sida i nacken upp längs halsen i vissa bröstövningar men annars inget. Körde triceps övningarna under bröstövningarnas vila - effektivisera lite så att även en träningsnarkoman kan få njuta lite av sin Lördag!!!!
.
.
Regn, regn och åter regn - jag är i alla fall helt nöjd så länge det inte snöar ; )
Det blev en perfekt dag för lite mera nyttobak.
ENERGIBARS och MÖRKA LIMPOR
kunde doftas i min trappa idag : )
.
.
.
Det blev ett "naturellt" och ett med kokos i - YUMMIE!
.
Liiiite trist att det stod i grundreceptet att man skulle grädda dem i nedre delen av ugnen - hmm fick bända loss bröden från formarna efteråt och de var ingen aptitlig syn, sparade de skivor som hade i alla fall 60% av tänkbar form o storlek : )
.
Det med kokos blev riktigt gott - det ska göras om och lyckas med nästa gång - Jepp!!
.
.
ENERGIBARs med Sesamfrön och kokosolja,
.
.
Och... några med Kakao och kanel ; )
.
.
.
Sååå man har varit ganska kreativ idag - känner nu mot kvällen att rastlösheten börjar krypa sig på. Var ätardag igår och lite halvt ätardag idag oxå - Helg vet ni ; ) Än så länge kan man ju gå runt reglerna litegrann!! Sitter i soffan med en mage med balong-feeling och kollar på Gladiatorerna!
.
Inte alls dåligt SAMVETE...nädå ; ) Usch och FY!
.
.
Till middag i Jusses African crib bjöds det idag på:
"Baconinlindade järpar i gräddsås och kantareller med klyftpotatis"
.
.
Tur att man hade ett JÄKLA bra sällskap till denna JÄKLA goa middag ; )
.
Önskar er alla en härlig Lördag kväll...
NATTI O GODNATT!

Kommentarer

  • Sabbis säger:

    Läste först din rubrik som att där stod "Ny Tobak" det första jag tänkte var att du börjat med nån typ Afrikansk tobak haha ... !!! ;) Fast sen tänkte jag att nää, det stämmer inte?! Det stod ju Nytto-Bak! :)

    Ha en bra dag på jobb gumman, ses ikväll!

    2012-02-20 | 05:39:00
    Bloggadress: http://minlexus.blogg.se/
  • Lovelywoman säger:

    Recept på baren önskas!



    Kan äta igen om 10 veckor hehe

    2012-03-10 | 19:12:14

Kommentera inlägget här: