focusonfitness

D - Dag 9 & 10: Sjuuukt taggad.

Kategori: Recept

Ett litet avtryck här på bloggen innan det är dax att trycka ner nyllet i kudden och få försvinna i drömmarnas värld några timmar.

Det här inte hänt mycket dessa 2 dagarna, igår var det jobb 07 - 21 och idag jobb hele dagen lång oxå ♥ 2 långa dagar då jag inte känner mig riktigt "Fitness för fight" pga hosta och krasslighet ; ).

Nu vill jag bara bli frisk och få njuta av min helg - kanske träna en smula : )
Hoppas hoppas hoppas ♡.
Dieten känns bra så länge man håller sina mattider - går man över tiden en halvtimme så försvinner man in i någon typ av dimma tills man fyller på igen : ) annars tycker jag det funkar fint.

Måste få berömma mig själv lite - nu ikväll när vi såg film - "The hungergames" (sjukt bra film) så tuggade jag inte på någonting alls....
Det har inte hänt på....NÄ Det här ALDRIG hänt förrut - haha. Det blev en Espresso efter maten Thats it!!

Hejja mig ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: