focusonfitness

"Spin of Hope" på Actic och Lördagsmys hos Fröken Björk.

Kategori: Allmänt

"Spin of hope" blev en succé i en skön liten by som Veberöd.
ACTIC

Jag laddade väskan redan hemma och laddade mig själv med en rejäl frukost och ett glatt humör ; )






Just under ett spinningpass är vattenflaskan ett måste och gärna någon typ av energidryck att ladda om med halvvägs i mål ; )
SJÄLVKLART var ju proteinet oxå ett måste för mig : )


TAGGAD nu att Spinna så svetten lackas - för alla barn med Cancer.
<3



PS - trivs sjukt bra i min "nya" Adidas hoodie som jag nyligen fick ärva av Världens bästa kompis!



Fick minsann med mig ännu en Nybörjarspinnare - Grymt jobbat Jocke : )





Vill tacka alla goa medlemmar som var med och deltog - GRYMT - Tillsammans är vi starka!
Och till er som cyklade alla 3 timmarna - sjukt bra jobbat, hade INTE fixat det själv...jag var lagom mör efter min timme och det tog nog 1,5 timmar innan färgen lagt sig i ansiktet ; )

Men.... I DID IT och för BARNCANCERFONDEN!



Ni som inte fått era diplom kan hämta dem i receptionen på Actic Veberöd.


Senare på kvällen blev det Lördagsmys hos en annan gymråtta i byn.
Mycket trevlig kväll med go mat och massa snicke-snack om både det ena och det andra.

Ugnsstekt laxfilé med parmesanost och till det
en Sallad med Mozarella, rostade valnötter/solrosfrön körsbärstomater o lite annat gottis.




Efterrätten blev en gammal klassiker men på Jusses o Camillas vis ; )

Ugnsbakade Päron med proteinfluff och smält mintchoklad.



YUMM!

Kvällens och veckans slutsats:

" Tjejer är ute efter KVALITET inte KVANTITET "

Kommentarer

  • My säger:

    Ja, Jocke va heeelt slut när han kom hem!! Kul att se:)

    2012-04-03 | 16:53:47

Kommentera inlägget här: