focusonfitness

Shoppat mellanmål!

Kategori: Allmänt

Mmmm ja jo det har jag - en massa sådana : )

Får väl först ta och erkänna att det faktiskt blev en kycklingtallrik med pommes till middag,
JO det fanns sallader att beställa oxå men jag kände att jag ville ladda med något "ordentligt" nu innan RYGG o BICEPS passet : )
Blev lite av en "ätardag" idag - 12 blandgodisbitar oxå nu under bloggningen precis innan träningen.
I mitt fall just nu så spelar det inte jättestor roll för formen om det inte händer allt för ofta, tanken är ju att ligga på överskott av energi för att bygga muskelmassa! Sen kan man absolut använda sig av bättre energikällor och nyttigare mat - men idag blev det så här : )

Får väl skylla på att jag bor på hotell och kan inte laga nån egen mat men det finns ALLTID lösningar - kände trots allt att jag kunde unna mig det här <3


Vi har pratat Kost idag på utbildningen och det har varit SJUKT kul. Ett av mina absoluta största intressen är att göra kostupplägg, räkna på kalorier och faktiskt vara fullt medveten om vad man äter i förhållande till hur mycket vi förbränner. Så länge man är MEDVETEN tror jag att man kommer väldigt långt.


Med en proppfull mage promenerade jag bort till CITYGROSS.

Vill bara påminna er om hur man känner sig efter en sådan måltid - ILLAMÅENDE, SVULLEN, SPRÄNGD och alltid lite ÅNGESTFYLLD - tänk på det där innan nästa skräpmål ; )

JÄVLA Citygross - fastnar alltid i den butiken. Den är alldeles för stor och det finns alldeles för mycket att välja på ; )

Köpte lite grejer som jag kan trycka i mig till mellanmål tillsammans med proteindrinkarna under lektionerna!



Torkade aprikoser, rostade o saltade mandlar, gojibär, Majskakor och en blandning av tranbär/blåbär/körsbär
<3

Nu har jag så att jag klarar mig hela veckan och längre än så ; )
För även dessa nyttigheter ska man inte stoppa i sig hur mycket som helst av - tänk på det!
ALLT du stoppar i munnen höjer ditt dagliga KALORI intag!!!


TRÄNINGSDAX!!!!!!
: P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: