focusonfitness

Mornington hotell och PT-utbildning <3

Kategori: Allmänt



Då har jag lämnat Skåne ännu en gång : ) Känns bra! Känns som om jag får tillbaka den där delen av mig själv som jag saknar i vardagen hemma - Jag o mina väskor o flygplatsen : ) I LIKE!

Har installerat mig på Mornington hotell i rum 115 : )
Härligt ställe. Fanns tom en liten vattenkokare och en korg med snabbkaffe och te - precis det jag hade oroat mig för - Hur får jag tag på den där koppen kaffe mot kvällen!?? ; ) FIXAT!
Under allt mitt resande så har jag bara bott på hotell 2ggr tidigare - Bulgarien och i Indien <3









När man är på resande fot så här så hamnar man ju heeelt utanför sina vardagliga rutiner och just när det gäller träningen och maten så brukar detta drabbas. Att bo på hotell tycker jag många ggr är en nackdel för det blir svårt att fixa "egen" mat och det blir lätt väldigt dyrt att ständigt besöka antingen hotellets restaurang el något annat fancy ställe utanför.

Med ett stort leende fick jag reda på att CITYGROSS låg just över gatan och har bestämt mig för att dessa veckorna ska bli hälsosamma,nyttiga och roliga.
LÅT FANTASIN FLÖDA - allting går : )

Min kvällshandling:



Hittade även något som jag funderat läääänge på NÄR det skulle dyka upp ; )

Laktosfri Kvarg <3

Så nu kan även ni som är laktosintoleranta använda er av något man kan ha till exakt ALLT!!
Protte rikt och fettsnålt - mitt krubb efter träningen senare : ) Måste ju testa den.




JO - mitt primitiva kvällsmål fick bestå av 1/2 grillad kyckling utan skinn, 2 riskakor med sourcream smak och några skivor banan (resten av bananen sparar jag till kvällsmålet - min laktosfria kvarg) och Omega 3 kapslar såklart.



Gott som tusan var det i alla fall : )
En kopp kaffe nu sen ska det köttas BEN på ovanvåningen!!!

Hoppas ni haft en bra Påsk allihopa.
KRAM PÅ ER <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: