focusonfitness

Konditionsträning på schemat och Dagens mat.

Kategori: Allmänt

Haaaaj alla goa!


Dagens frulle blev heeeeeelt ok ; )



Fruktsallad med keso,kanel och valnötter. 2 grova mackor med kalkon på den ena och salami på den andra ;) Apelsinjuice <3


VÅR ALLAS KONDITIONSTRÄNING....




Jodå idag var det dax att pumpa huvudet fullt av nya kunskaper inom Konditionsträning.
Det var väldigt intressant att lära sig något som man faktiskt inte kunde alls innan. Lite spännande oxå att man över bara en dag kan gå från att tycka att konditionsträning är sååååå TRIST - att tycka att det är sjukt INTRESSANT <3

Ser fram emot min första konditions-tränings-fanatiska kund så att jag kan få utöva alla nya trix jag lärt mig hur man blir allt från en snabbare löpare, en uthålligare löpare och till hur man kan få en person att löpa en viss sträcka på bättre tid än förrut - KUL!


Standardlunchen här på hotellet - Salladsbuffé.



Paj, ägg, bön/couscous röra. keso, majs o lite pizzasallad : )

Börjar dock tröttna nu. Käkat samma lunch i snart 2 veckor jue.
Nu till kvällen blev det en kycklingrulle.


Blir lite dietdax när jag kommer hem.
Dålig träning nu i snart 3 veckor och har heeeelt kommit ur mina vanliga matvanor - så hemma sen är det allvar.
STRANDFORM - here i come!!


Såg något kul när jag var på Citygross här om dagen - var tvungen att ta en bild. Ibland undrar man hur de tänker när de placerar ut varorna i butiken.
Bland alla möjliga sorters nötter hylla efter hylla så råkade jag höja blicken ytterligare och fick syn på:



CRUNCHY MUSLI
Jepp det e precis vad som står på översta hyllan.
NAJ vilken miss : (



Guuuuuud - det ska bli så himla skönt när det är Söndag kväll och all press och alla krav släpper taget om kropp o knopp.
Läääääängtar tillbaka till min strukturerade vardag hemma med mycket träning och BRA mat.
Hoppas att ni själva där ute har lyckats med en vardag i harmoni och att ni MÅR BRA nu när våren snart är här.

Ha det gottis!
Läggdax nu -

 (ifall min högljudda hotellgranne kan sluta prata i telefon som om han inte hade en telefon, annars får han oxå en knytnäve i väggen som grannen på sidan fick igår 23.30 när han gapade och skrek till nån fotbollsmatch på TV som även jag kunde ta del av genom dessa tunna väggar - GAAAHHH!!!!) 

Kommentarer

  • Maria P säger:

    Jag vill bli din första kondis-kund!!!!

    2012-05-02 | 00:15:09

Kommentera inlägget här: