focusonfitness

Goodmorning alla ; )

Kategori: Allmänt

Ja!

Att komma upp på morgonen eller att inte komma upp på morgonen :)
Där skulle jag nog vilja tacka Facebook litegrann faktiskt, lite mysigt att logga in där när man vaknar och fortfarande ligger kvar i sängen och egentligen inte vill gå upp -
...läser vad som hänt på Nyheter och VIPS så är hjärnan igång och eftersom alla andra är uppe och fixar och donar sedan flera timmar tillbax tar det dåliga samvetet över och man går UPP : )



En kopp kaffe nu under bloggandet sedan bär det av ut på en riktig långpromenad i kära Skurup - blir nog en tur till Svaneholmssjön faktiskt så man slipper traska runt inne i byn. HÄRLIGA NATUR!

Efter det frulle (blir nog nåt enkelt som fullkornsmackor med leverpastej och en prottedrink - har inte velat köpa hem nåt nu eftersom jag ska iväg på Söndag) och sedan ett RYGG o BICEPS pass i Veberöd innan jag ska bege mig hem till Världens BÄSTA kompis på myskväll med vovvar,katt o kanin : )

Känns jättekonstigt att jag ska vara ledig från jobb nu i 3 veckor.
Känner ni att det börjar krypa i benen och ni bara MÅSTE till gymmet och behöver en duktig instruktör som kan hjälpa er med ett nytt styrkeprogram så rekomenderar jag er varmt att besöka mina underbara kollegor på -
ACTIC OLYMPEN i Lund



Alright - på med joggingskorna - Svaneholm HERE I COME ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: