focusonfitness

1a dagen avklarad - CHECK.

Kategori: Allmänt

Då var första dagen på utbildningen avklarad : )
Det var bara jag som kom iklädd träningskläder idag, tydligen behövdes inte det de 2 första dagarna, men va fan - man går ju aldrig i nåt annat hemma vilket fall som helst ; ) Haha.

Jag startade dagen med en 45 min morgonkardio ute i solen.
Tänkte skapa en morgonpromenads-rutin nu när man börjar samma tid varje dag i 3 v. Passa på!!
Känna av kroppen och se om jag tycker att det blir någon skillnad på formen bara genom att promenera ca 1 timme varje morgon.



Det var en riktigt härlig morgon och kaniner överallt :) Söööta dom är de små liven!!
Ännu bättre kändes det när man visste att man kunde komma raka vägen in och ta för sig av frukostbuffén.



Hittade någon gul sörja som jag antog var ägg : / Såg mer ut som pudding av nåt slag - slemmigt. Det slank ner men imorgon blir det hederliga kokta ägg till frullen.


Idag på utbildningen har vi pratat om bemötande, kommunikation och coaching.
Det har varit mycket info men sjukt kul att få lära sig mer. Jag har dock suttit med en extremt spänd nacke och trapz hela dagen för att jag var dum nog att ge mig på både "marklyft" och "knäböj med Kettlebells" igårkväll på benpasset - övningar som jag normalt sett inte har i mitt träningsprogram. Träningsvärk alltså - YAOOCH!
Det blev sushi till lunch med klasskamraterna.
(Nä tro inte att jag är proffs med pinnarna...Jusse åt med händerna) Tihi!

Nu ikväll blev det svårt med mat - röd dag och klockan var runt 19.00 när vi slutade - jag lät fanatasin flöda på CITYGROSS igen och middagen såg ut så här:



250g minikeso som jag blandade ner i en burk med ca 1hg oliver,fetaost tärningar o svamp i olja o kryddor. Ni vet sådana där mumsiga inlagda grejer. 1 fullkornsbulle till det eftersom jag tänkte köra ett Axelpass om ett tag uppe i gymmet : )


En kopp kaffe nu oxå tänkte jag bjuda på en häftig bild som jag fick till igår på träningen! : D



Till min förvåning så är det ingen annan på utbildningen som bor här på hotellet så jag får se till att roa mig själv - det kan jag behöva öva på (en av mina svaga sidor)
Efter träningen blir det lite repetition av allt vi lärt oss under dagen ; )

Önskar er en fantastisk kväll <3
KRAM från Bromma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: