focusonfitness

Dietdag 88: En mysig Torsdag ❤️

Kategori:

Dietdag 88:

Vikt idag var: 59,3 kg 👍🏻😜 Wiiiieeee its going down!
Tidig morgon på Hälsopunkten imorse tillsammans med PT klient, avslutade dagens pass genom att överraska henne med 10 min Mental Träning 😜❤️👌🏼 Då vi intog GT salen, tände lite ljus och kröp ner under våra filtar - efter ett svettigt pass ute på golvet såklart 👍🏻!
BENPASS idag och 3D plattformen (Procedos mattan) fick bli uppstarten i passet! Blandade 3D med vanlig hypertrofiträning 👌🏼❤️💥! Avslutade passet med lite Roddintervaller med min "Partner in crime" @timmostrom som även "gav mig en spark i röven idag" Bra där 👑👌🏼✨ Vi körde 300,300,200,200,100,100m med 1,5 min vila mellan varje 😝 Inte de jobbigaste intervallerna men de tog bra efter Benpasset 😃 Tack för bra pepp!
Mamma på kaffe nu under kvällen ❤️ då kan det se ut så här på tallriken...
MARABOU COOKIES till mamma och PROTEINBAR till Jusse 😋💋! Utmaning...rörde INTE kakorna 👊🏼! Gjorde en god Nötfärs Curryröra med Turkisk Yougurt och Ärtor som jag lade på en rostad Proteintoast 👌🏼😋 Supergott och lätt! 
Nu ikväll blev det en PW på 1 Tim i byn och ett efterlängtat telefonsamtal 😘! Tack fina mamma och @pernillasidnor för den superfina inflyttningspresenten 👍🏻❤️ Passar perfekt hemma hos mig!

#pw #kaffe #fikamedmamma #mys #legday #benpass #procedos #3dmatta #3dträning #funktionellträning #prickar #rumpa



Kommentarer


Kommentera inlägget här: