focusonfitness

Dietdag 76: SM i Alingsås med teamet!

Kategori:

Dietdag 76:

Det var igår det 😃 Vi drog iväg från Skurup redan 05.00 på morgonen med bilen full av matlådor 👍🏻😜! På väg till SM för Veteraner och Juniorer i Bodybuilding, Bikinifitness, Bodyfitness, Mens Physique och Athletic Fitness uppe i Alingsås som går nu Lördag+Söndag 💋
(Tyvärr låg AFn som jag ska köra på Söndagen tillsammans med SM kvalen för de andra kategorierna) 😳 men BF fick jag se iaf litegrann av 😃! Skoj ❤️
Det blev dock FUSK på vägen hem och helgen råkade få 2 st ÄTARMÅL och lite mer godis o gott 😝 Ops! Nä men känner att jag kan göra det nu 10 v innan MEN...NU är det dags att lägga i den där extra växeln f.ro.m idag 😘💋💥! Man kan ju inte hålla på hur som helst! Man får helt enkelt välja sina tillfällen till ÄTARMÅL el ÄTARDAG 👍🏻😜 och på ROADTRIPS är det svårt (tycker jag) att hålla rutinen! NÄ inte svårt MEN sjukt tråkigt liksom 🙊😋! Men som sagt, efter att ha sett hårda brudar på scenen igår så inser man IGEN vart man är på väg och det är faktiskt ca 5 kg till som ska bort på mig 😉! Nu kööööööööööör vi ALL IN dessa sista 10 v (så får vi se nu framöver vad det innebär men vågen måste ner 😝)
Dagens VIKT: 60,4 kg 
En trevlig dag tillsammans med ett halvdött #teamfocusonfitness 💋 hade jag iaf (hamsterjhulet rullade inte snabbt där inne på brudarna igår 😳 Jisses! Och det är så lång tid kvar, hur ska detta sluta 😂😂😂) 

#sm #smallingsås #teamfocusonfitness #bodyfitness #bikinifitness #bodybuilding #athleticfitness #fitness #inspiration #imedenväxeltill #kardiodax



Kommentarer


Kommentera inlägget här: